Teraz jest Pn gru 17, 2018 3:33 pm




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
 Gunz2 
Autor Wiadomość

Dołączył: Wt sty 20, 2009 7:07 pm
Posty: 159
Post Re: Gunz2
Wiesz co ja wole wyjsc z kumplami na piwo niz ciagle siedziec i napierdalac w gunza tak jak ty.. I mam gdzies to co ty myslisz o mnie ... Bo nie wszyscy graja tylko zeby wygrac trzeba czerpac troche ,,funu'' z tego co sie robi a nie tylko sie denerwowac ze sie zginela... Taka gra traci sens ..


Pn maja 25, 2009 9:29 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: Śr sty 09, 2008 7:48 pm
Posty: 290
Post Re: Gunz2
Hahahahah dobre. Wiedziałem, że tak napiszesz (patrz mój przed poprzedni post), w ganca nie gram od dłuższego czasu chyba, że liczyć wbijanie raz na miesiąc na 1 lub 2 cw.
imblack napisał(a):
Wiesz co ja wole wyjsc z kumplami

Ty nie masz kumpli.
imblack napisał(a):
napierdalac w gunza tak jak ty..

Nie gram w to.
imblack napisał(a):
I mam gdzies to co ty myslisz o mnie

Gdyby tak było nie odpisywałbyś.

Epicwinggezlbizipipifullkthxbyeusuckezżalplez.


Pn maja 25, 2009 10:00 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N mar 18, 2007 11:58 am
Posty: 630
Lokalizacja: Cybertron
Post Re: Gunz2
Zumer napisał(a):
Kurwa, czy wy nie rozumiecie, że jesteście zjebani?
Ale serjo?!??!?!?!

Zumer napisał(a):
Zachowujecie się jakbyście wszystko zajebiście wiedzieli (Ja kurwa wiem i chuj).
My się tak nie zachowujemy, my naprawdę wszystko wiemy. Nie ma potrzeby udawania.

Zumer napisał(a):
Najlepsze są wasze wypowiedzi jak wy to nie pawnicie w ganza na tych swoich kłestach, a inni ssają bo nie chcą z wami gadać
GUNZ TO KOMUNIKATOR INTERNETOWY Z INTERFACEM 3D

Zumer napisał(a):
gracie w gry, w których do niczego nie dochodzicie
Wolę dochodzić do orgazmów, niż do "czegoś" w grze :DDDDDDDdddd

Zumer napisał(a):
a mimo to gracie godzinami wyzywając swoich kolegów, jak ssą i jak bardzo są zjebani w tej zjebanej grze, przez co nie macie kolegów w realu
Wiesz to z autopsji?

Zumer napisał(a):
a rodzice was nie kochają
Czekaj, czekaj... na takie "sztandarowe" hasła była taka odzywka... a, już wiem, Dziecko Neo! Ale in B4 "kolejna obelga do słownika małego flamewarowicza".

Zumer napisał(a):
i jak tu kurwa z takimi gadać
Nie musisz. Znajdź sobie innych kolegów, choćby w tesco, do którego tak lubisz się przypierdalać.

Zumer napisał(a):
Nie pierdolcie, że gracie dla zabawy bo to jest śmieszne.
Gram dla zabawy!

LLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
:DDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddddddddddddd

_________________
HTTP://PALYGRUND.EU <- JOIN ME AND TOGETHER WE SHALL RULE THE GALAXY


Wt maja 26, 2009 2:20 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: Śr sty 09, 2008 7:48 pm
Posty: 290
Post Re: Gunz2
1. Tak.
2. Ja wszystko wiem, nie kłam proszęęęę...
3. Brawo.
4. Wolisz dochodzić do orgazmów w grze? Okej.
5. Nie.
6. osiem.
7. To nie było akurat do Ciebie chociaż po twojej wypowiedzi, że dostajesz orgazmu podczas grania w gry... Dobra, to było do Ciebie.

EZZZZZZZZZZZZZZZ


Wt maja 26, 2009 2:40 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N mar 18, 2007 11:58 am
Posty: 630
Lokalizacja: Cybertron
Post Re: Gunz2
Zumer napisał(a):
4. Wolisz dochodzić do orgazmów w grze? Okej.

Ewidentnie to dla ciebie jedyna perspektywa Obrazek
Zumer napisał(a):
7. To nie było akurat do Ciebie
Gram dla zabawy, poczułem się zobowiązany przypierdzielić się do tej wypowiedzi.
Zumer napisał(a):
chociaż po twojej wypowiedzi, że dostajesz orgazmu podczas grania w gry...
Prosimy o ładniutki cytacik, bez fix'd, gdzie stwierdzam, że dostaję orgazmów _podczas grania_.
czytanie ze zrozumieniem leży i kwiczy u ciebie
Zumer napisał(a):
EZZZZZZZZZZZZZZZ
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

_________________
HTTP://PALYGRUND.EU <- JOIN ME AND TOGETHER WE SHALL RULE THE GALAXY


Wt maja 26, 2009 4:20 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: Śr sty 09, 2008 7:48 pm
Posty: 290
Post Re: Gunz2
"Wolę dochodzić do orgazmów, niż do "czegoś" w grze :DDDDDDDdddd"

Co tu do tłumaczenia? Tak się składa, że chociaż mam dysleksje, z każdego czytania ze zrozumieniem (tak na egzaminach, nie chodzę do podstawówki) mam maksymalną liczbę pkt. Tak bardzo kaleczysz interpunkcję (bardziej niż ja, lol), że trudno zrozumieć o co Ci chodzi, a czy wolisz dochodzić do orgazmów w grze czy przed nią to srry, ale dla mnie jest to ten sam poziom.


Wt maja 26, 2009 4:51 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: Pt mar 30, 2007 7:34 pm
Posty: 1090
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Gunz2
Zumer napisał(a):
Co tu do tłumaczenia? Tak się składa, że chociaż mam dysleksje, z każdego czytania ze zrozumieniem (tak na egzaminach, nie chodzę do podstawówki) mam maksymalną liczbę pkt.


R0fl, bo szkoła jest akurat superaśnym wyznacznikiem skilla i doświadczenia w życiu. Ciekawy sposób - podnosić samoocenę o sobie powołując się na jakieś proegzaminy gimnazjalne, wyżej raczej nie jesteś.

Obrazek

_________________
Cytuj:
Achuke: powiedzialem
Ach: do psa
Ach: THIS IS SPARTA
Ach: i uciekl

<F>zainstaluj gunza na nowo ^^
<z>heh a powiesz mi jak zrobic zeby nie odinstalowywac?


Wt maja 26, 2009 4:56 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N mar 18, 2007 11:58 am
Posty: 630
Lokalizacja: Cybertron
Post Re: Gunz2
Zumer napisał(a):
"Wolę dochodzić do orgazmów, niż do "czegoś" w grze :DDDDDDDdddd"
Dalej nie widzę, gdzie tu wspominam o orgazmach podczas gry. Widzę tu tylko pierwszą część zdania, która stwierdza, że preferuję orgazm ponad tym, co jest w drugiej części zdania, czyli bzdurnymi "osiągnięciami" w grach sieciowych, które mam głęboko w dupie.
nie mogę uwierzyć, że właśnie biorę udział w tak idiotycznej dyskusji:facepalm:
Zumer napisał(a):
mam dysleksje
I na tym powinieneś zakończyć swój wywód o mojej rzekomej nieznajomości interpunkcji.
Zumer napisał(a):
że trudno zrozumieć o co Ci chodzi
Biedny :/ A może po prostu to niezdiagnozowane dyzmózgowie?
Zumer napisał(a):
a czy wolisz dochodzić do orgazmów w grze czy przed nią to srry, ale dla mnie jest to ten sam poziom.
Weź sobie kup, potem pierdolnij się w łeb, potem przeczytaj i dopiero wtedy napisz kolejnego posta.

_________________
HTTP://PALYGRUND.EU <- JOIN ME AND TOGETHER WE SHALL RULE THE GALAXY


Wt maja 26, 2009 5:20 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: Śr sty 09, 2008 7:48 pm
Posty: 290
Post Re: Gunz2
Mhm, już? Ojej nie zrozumiałem, ojej znowu, ojej i tak nadal uważam, że mam racje, masz zjebane argumenty.
Jeżeli nie potrafisz przyznać się do błędu coś z tobą nie tak. Ja potrafię: jestem zbyt zajebisty.
Dalsza dyskusja nie ma sensu, gdyż każdy z nas uważa inaczej. Więc będę zajebisty i napiszę, że masz racje i jesteś
fajny, ale fajnie (nie chce mi się tutaj pisać).
pappapapap


Wt maja 26, 2009 7:06 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N mar 18, 2007 11:58 am
Posty: 630
Lokalizacja: Cybertron
Post Re: Gunz2
Zumer napisał(a):
Mhm, już? Ojej nie zrozumiałem, ojej znowu, ojej i tak nadal uważam, że mam racje, masz zjebane argumenty.
To nie są argumenty. Ja po prostu stwierdzam oczywiste fakty.
Zumer napisał(a):
Jeżeli nie potrafisz przyznać się do błędu coś z tobą nie tak.
Oho, odwracamy kota ogonem.
Zumer napisał(a):
Ja potrafię: jestem zbyt zajebisty.
Nie oszukuj się, jesteś zwykłym, nędznym śmiertelnikiem.
Zumer napisał(a):
Dalsza dyskusjanie ma sensu, gdyż każdy z nas uważa inaczej.
To zdanie nie ma żadnego logicznego sensu. Przeczytaj sobie definicję dyskusji.
Zumer napisał(a):
Więc będę zajebisty i napiszę, że masz racje i jesteś
fajny
O, o, teraz tak jak ja stwierdasz fakty :D
Zumer napisał(a):
ale fajnie (nie chce mi się tutaj pisać).
.

_________________
HTTP://PALYGRUND.EU <- JOIN ME AND TOGETHER WE SHALL RULE THE GALAXY


Wt maja 26, 2009 9:12 pm
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron