Teraz jest So maja 26, 2018 5:38 pm




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Quest Mode - Poradnik 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: N lis 16, 2008 8:41 am
Posty: 54
Post Quest Mode - Poradnik
Ultimate Quest Guide


Pomysły i statystyki czerpałem z tego poradnika: (Innovation Ultimate Quest Guide)
http://forums.ijji.com/showthread.php?t=580504
Jeśli znajdziecie błąd to napiszcie mi o tym. Jeśli znacie inne taktyki, to chętnie je tu zamieszczę. Z góry Przepraszam za wszystkie błędy.

Spis treści:
1. Strategie na questy
2. Kombinacje
3. Potwory (Npc)
4. Itemy
5. Exp za questy
6. Opis broni
_____________________________________________________________________________
1.STRATEGIE NA QUESTY

Opiszę najbardziej popularne taktyki na poszczególne questy.

Legenda:
Mobber - Player, który atakuje i odciąga potworki od pozostałych.
Locker - Jego zadaniem jest blokowanie bossa, by ten nie atakował innych graczy.
Shooter - Ładuje całą amunicję w bossa oraz nie przeszkadza pozostałym.
Rider - Czyli jeździec. Na początku gry stara się ustawić tak, aby po spawnie bossa znajdować się na czubku jego głowy, blokując go.


DUNGEON

Superion
Hp/Ap: Najlepiej mieć jak najwięcej Ap, ponieważ ataki z dystansu zabierają więcej Ap niż Hp, a ataki z bliska są
raczej łatwe do ominięcia.

Taktyki:

"Bezpieczna"
1 mobber/shooter
1 locker
2 shooters
Bardzo prosta taktyka. Locker utrzymuje Superiona w jednej pozycji, pozwalając shooterom na celne "spray'owanie"( trzeba trzymać dystans, by nie przeszkadzać lockerowi oraz mieć na oku spawnujące się npce). Mobber powinien zgarniać możliwie największą liczbę npców oraz w miarę możliwości celować w bossa.
Najlepsze pozycje dla graczy (od strony spawna bossa):
Locker na środku, mobber nieco dalej, shooterzy po bokach lub na tyłach bossa.

Aneramon
Hp/Ap: Jego ataki zabierają więcej Ap niż Hp, dlatego idziemy z nastawieniem na Ap.

Taktyki:

"Bezpieczna"
1 locker
3 shooters
Locker przechodzi przez most i zaczyna robić kółka wokół bossa. Reszta drużyny zostaje na starcie i ładuje w niego całą amunicję. Gdy amunicja się skończy, będąc lockerem zabijamy pojedyńczo najlepiej magów, szukając ammo. Natomiast shooterzy muszą zabijać npc na starcie, a gdy ich zabraknie odciągać trochę od lockera.

"Agresywna"
4 shooters
Cały team przechodzi przez most i strzela w bossa, robiąc uniki. Npc zabijamy tylko wtedy, gdy potrzebujemy ammo.

Lich
Hp/Ap: Tak samo jak w przypadku Aneramona.

Taktyki

"Bezpieczna"
1 locker
3 shooters
Zadaniem lockera jest robienie ciasnych kółek wokół bossa i reszty npc. Shooterzy stają na schodach i strzelają. Jeśli mamy ammo zabijamy mini-aneramony, by nie przeszkadzały lockerowi. Trzeba uważać, aby npce nie dostawały się do shooterów.

"Agresywna"
1 rider
1 mobber
2 shooters
Na początku rundy rider dashuje, by zablokować bossa. Dwóch shooterów staje na schodach i strzela. Najgorsze zadanie ma mobber ponieważ musi odciągać npce bez zabijania ich. Jeśli mobber umrze, należy zastosować powyższą strategię.

PALMPOW

Dla wszystkich questów palmpow należy wybrać ubiór zbalansowany na AP!

Palmpow Commander

Taktyki

"Agresywna"
4 shooters
Walimy całe ammo w bossa nie przejmując się resztą npc.

Palmpow Idol

Taktyki

"Bezpieczna"
1 locker
3 shooters/mobbers
Na początku gry locker stara się odciągać bossa od reszty graczy, natomiast reszta zabija wszystkie npce ( w pierwszej kolejności te duże czerwone). Gdy wszystkie npce zostały zabite, cała drużyna strzela w bosssa aż do skończenia się ammo. Gdy zabraknie amunicji, czekamy aż boss walnie blizzardem, następnie czekamy około 5 sekund, wtedy bfujemy lub slashujemy. Gdy boss zacznie rzucać blizzarda szybko się wycofujemy.

Curse Palmpow

Taktyki

"Bezpieczna"
Taka sama strategia jak w przypadku Palmpow Idol. Ta mapa jest większa, wieć lepiej zabijać te małe npce bronią białą, by zaoszczędzić ammo.

MANSION

Fake Goblin King/Goblin King
Hp/Ap: Trzeba wybrać zbalansowany ekwipunek.

Taktyki


"Agresywna"
4 shooters
Na te dwa bossy nie ma wymyślnej taktyki, ponieważ są one zbyt łatwe. Po prostu strzelaj w bossa i nie daj się trafić.

Na upartego można zrobić:
1 ride
1 mobber
2 shooters

Dwarf Goblin King
Hp/Ap: Trzeba wybrać zbalansowany ekwipunek.

Taktyki

"Agresywna"
4 shooters
Należy zabić 25 npców jak najszybciej, potem zająć się bossem. Nie wolno zbliżać się do innych graczy. Nie przejmuj się, jeśli skończy Ci się amunicja, a boss ma pełne HP, potem już jest łatwo. Gdy wszystkie npce padną spamujemy bossa resztkami ammo oraz mieczami/daggerami.

Thunder Goblin King
Hp/Ap: Raczej wybieraj ubiór z nastawieniem na Ap, ale zbalansowany też będzie dobry.

Taktyki

Takie same jak w przypadku Dwarfa.


PRISON

Giant Lizardman
Hp/Ap: Zależy, jeśli potrafisz uniknąć jego oddechu wybierz Hp, jeśli nie, Ap.

Taktyki

"Agresywna"
1 locker/rider
3 shooters
Dwóch shooterów na starcie, a jeden na przeciwległym końcu mapy. Jeśli nie uda się ride, staraj się zablokować bossa na środku korytarza. Shooterzy strzelają bossa jednocześnie robiąc uniki przed npc.

Broken Golem
Hp/Ap: Definitynie Ap. Większość obrażeń z jego ataków idzie właśnie w Ap.

Taktyki

"Bezpieczna"
1 mobber
1 locker
2 shooters
Taktyka bardzo podobna do tej na Superiona. Shooterzy stają w rogach mapy by nie zwracać na siebie uwagi bossa i npc. Locker robi kółka wokół bossa jednocześnie starając się go trafić.
__________________________________________________________

2.KOMBINACJE

Quest 0 = lvl 1-4
Quest 1 = lvl 5+
Quest 2 = lvl 13 Item: Page 13
Quest 3 = lvl 25 Item: Page 25
Quest 4 = lvl 41 Item: Page 41
Quest 5 = lvl 65 Item: Page 65

MANSION

Fake Goblin King = lvl 5+ Item: Goblin Skull + Goblin Doll
Goblin King = lvl 5+ Item: Crimson Necklace + Goblin Skull
Thunder Goblin King = lvl 5+ Item: Goblin King Skull + Crimson Necklace
Dwarf Goblin King = lvl 5+ Item: Goblin King Skull + Goblin Doll
Palmpow Commander = lvl 13+ Item: palmpow doll + goblin doll

PRISON


Giant Lizard King = lvl 5+ Item: Golden Earring + Platinum Earring
Broken Golem = lvl 5+ Item: Kobold Doll + High Class Gear
Palmpow Idol = lvl 13+ Item: Palmpow Idol Doll + Kobold Doll

DUNGEON

Superion the Tainted = lvl 5+ Item: Large Skull + Skeleton Doll
Aneramon The Wicked = lvl 5+ Item: Mysterious Skull + Skeleton Doll
Lich = lvl 5+ Item: Enourmously Huge Skull + Devils Dictionary
Cursed Palmpow = lvl 13+ Item: Palmpow Cursed Idol + Skeleton Doll
___________________________________________________________
3.POTWORY(NPC)

MANSION

Nazwa: Soldier Goblin
Ranga: Regular
Max HP: 30
Max AP: 50
Ataki: Goblin Dagger [dmg: 20]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Raw Meat [20%]
Pojawia się: QL[0-5]

Nazwa: Goblin Gunner
Ranga: Regular
Max HP: 30
Max AP: 30
Ataki: Goblin Rifle [dmg: 15]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [30%], Seasoned Meat [20%]
Pojawia się: QL[0-5]


Nazwa: Goblin Wizard
Ranga: Veteran
Max HP: 40
Max AP: 40
Ataki: Massive Swing [dmg: 30], Lesser Healing [dmg: 0, leczy pobliskie potworki]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Steak [20%]
Pojawia się: QL[1-5]

Nazwa: General Goblin
Ranga: Veteran
Max HP: 50
Max AP: 100
Ataki: Goblin Mace [dmg: 30]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Goblin Doll [20%], Goblin's Skull [20%]
Pojawia się: QL[2-5]


Nazwa: Elder Goblin
Ranga: Elite
Max HP: 200
Max AP: 100
Ataki: Goblin Wand [dmg: 30], Fire Missle [dmg: 50], Slow [dmg: 0, spowalnia Cię na 7 sekund]]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Crimson Necklace [20%],
Pojawia się: QL[3-5]


Nazwa: Goblin King
Ranga: Boss
Max HP: 7000
Max AP: 7000
Ataki: Goblin Great Hammer [dmg: 50], Massive Swing [dmg: 100], Goblin King's Fire Missile [dmg:80 ]
Dropy:
Goblin King Skull
Goblin King Axe
Page 65
Goblin Hat
Goblin Rocket Launcher


Nazwa: Fake Goblin King
Ranga: Boss
Max HP: 5000
Max AP: 5000
Ataki: Same as the Goblin King
Dropy:
Goblin Wizard's Armguard
Goblin Club
Pickaxe
Page 65



Nazwa: Thunder Goblin King
Ranga: Boss
Max HP: 9000
Max AP: 9000
Ataki: Hammer Smash, Hammer Slash, 3x Lightening Bolt Blast
Dropy:
Golden Goblin Launcher
Page 65
Goblin King Axe
Golden Goblin Hat



Nazwa: Thunder Goblin King Jr.
Ranga: Elite
Max HP: 150
Max AP: 150
Ataki: Hammer Smash, Hammer Slash, Following Lightning


Nazwa: Dwarf Goblin King
Ranga: Boss
Max HP: 5000
Max AP: 5000
Ataki: Hammer Smash, Hammer Slash, Fire Ball Blast (middle, right, left), Following Fire Ball.
Dropy:
Golden Goblin Winzard's Armguard
Page 65
Globin King Axe
Golden Goblin Club


Nazwa: Dwarf Goblin King Jr.
Ranga: Elite
Max HP: 150
Max AP: 150
Ataki: Hammer Smash, Hammer Slash

DUNGEON


Nazwa: Skeleton
Ranga: Regular
Max HP: 50
Max AP: 50
Ataki: Skeleton Sword [dmg: 15]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Small Skull [20%]
Pojawia się: QL[0-5]


Nazwa: Skeleton Mage
Ranga: Regular
Max HP: 40
Max AP: 40
Ataki: Melee attack [dmg: 20], Magic Arrow [dmg: 15], Magic Fire [dmg: 8]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [30%], Small Skull [20%]
Pojawia się: QL[0-5]


Nazwa: Skeleton General
Ranga: Veteran
Max HP: 80
Max AP: 100
Ataki: Skeleton Sword [dmg: 30]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [30%], Skeleton Doll [20%]
Pojawia się: QL[2-5]


Nazwa: Giant Skeleton
Ranga: Elite
Max HP: 200
Max AP: 100
Ataki: Giant Skeleton Sword [dmg: 40], Earthquake Cut [dmg:20
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [30%], Large Skull [20%]
Pojawia się: QL[2-5]


Nazwa: Cursed Corpse
Ranga: Elite
Max HP: 200
Max AP: 100
Ataki: Melee attack [dmg:30], Stun [dmg: 0, ogłusza na 3 sekundy], Lightning Strike [dmg: 20], Lightning Break [dmg: 30]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Mysterious Skull [20%]
Pojawia się: QL[3-5]


Nazwa: Superion The Tainted
Ranga: Boss
Max HP: 6000
Max AP: 7000
Ataki: Demon Bringer [dmg: 50], Flamecast Slash [dmg: 40], Seismic Shock [dmg: 50], Flamecast Slash 2 [dmg: 30]
Dropy:
Superion Sword
Enormously huge Skull
Torn Page 65
Demon Hand
Demon Bringer


Nazwa: Aneramon the Wicked
Ranga: Boss
Max HP: 6000
Max AP: 7000
Ataki: Lightning Storm [Dmg: 30], Spheric Volt [Dmg: 30], Unholy Aura [Dmg: 20]
Dropy:
Aneramon's Sword
Devil's Dictionary
Leather Wrap Shoes
Odd Gun
Page 65


Nazwa: Richie
Ranga: Regular
Max HP: 40
Max AP: 0
Ataki: Flaming Inferno [Dmg: 10]
Dropy: Ammo+ [60%]
Pojawia się: QL[5], Lich Boss Quest


Nazwa: Lich
Ranga: Boss
Max HP: 7000
Max AP: 7000
Ataki: Devil's Arrow [Dmg: 40], Dante's Breath [Dmg: 30], Lava Dump [Dmg: 50]
Dropy:
Lich's Tail
Dark Lord Trousers
Wings of Catastrophe
Page 65

PRISON

Nazwa: Lizard
Ranga: Regular
Max HP: 50
Max AP: 50
Ataki: Lizard Axe [dmg: 15]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Iron Earring [20%]
Pojawia się: QL[0-5]


Nazwa: Lizard Shaman
Ranga: Regular
Max HP: 40
Max AP: 40
Ataki: Claws [dmg: 20], Poison Nail [dmg: 7 x2], Poison Ball [dmg: 16]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Silver Earring [20%]
Pojawia się: QL[0-5]


Nazwa: Lizard Captain
Ranga: Veteran
Max HP: 90
Max AP: 90
Ataki: Lizard Battle-Axe [dmg: 30]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Gold Earring [20%], Kobold Doll [20%]
Pojawia się: QL[2-5]


Nazwa: Lizard General
Ranga: Elite
Max HP: 160
Max AP: 160
Ataki: Giant Lizard Battle-Axe [dmg: 40], Poison Storm [dmg: 30]
Dropy: HP+ [20%], AP+ [20%], Ammo+ [20%], Platinum Earring [20%]
Pojawia się: QL[4-5]


Nazwa: Lizard King
Ranga: Boss
Max HP: 5000
Max AP: 7000
Ataki: Lizard King Axe [dmg: 40], Poison Ball [dmg: 30 x4], Healing [dmg: 0]
Dropy:
Giant Lizard Axe
Lizard Skin Gloves
High Class Gear
Page 65
Battle Axe


Nazwa: Broken Golem
Ranga: Boss
Max HP: 7000
Max AP: 8000
Ataki: Golem Fist [dmg: 50], #261 [dmg: 40 x2], #262 [dmg: 40], #263 [dmg: 30 x47]
Dropy:
Shattered Iron
Android Mask
Broken Gear
Page 65
Golem Sword


PALMPOW


Nazwa: Palmpow Baby
Ranga: Regular
Max HP: 600
Max AP: 0
Ataki: Light Beam [dmg:???]


Nazwa: Palmpow Blue (mini)
Ranga: Regular
Max HP: 60
Max AP: 0
Ataki: Light Beam [dmg:???]


Nazwa: Palmpow Green
Ranga: Regular
Max HP: 50
Max AP: 50
Ataki: Light Beam [dmg:???]


Nazwa: Palmpow Red
Ranga: Veteran
Max HP: 100
Max AP: 100
Ataki: Ice Blizzard [dmg:???]


Nazwa: Palmpow Blue
Ranga: Elite
Max HP: 200
Max AP: 200
Ataki: Ice Blizzard [dmg:???]


Nazwa: Palmpow Commander
Ranga: Boss
Max HP: 3000
Max AP: 3000
Ataki: Ice Blizzard [dmg:????]
Dropy:
Palmpow Idol Doll


Nazwa: Palmpow Idol
Ranga: Boss
Max HP: 6000
Max AP: 6000
Ataki: Ice Blizzard [dmg:????]
Dropy:
Palmpow Launcher
Palmpow Cursed Idol
Palmpow Shirt
Page 65

Nazwa: Palmpow Cursed Idol
Ranga: Boss
Max HP: 8000
Max AP: 8000
Ataki: Ice Blizzard [dmg:????]
Drops:
Ice Crystal
Ice Blade
Palmpow Hat
Page 65

______________________________________________________

4.ITEMY
(Nie przetłumaczyłem statystyk, bo uznałem, że nie ma sensu gdyż w grze są one po angielsku.)

Armory:

Goblin Hat - z goblin king
Weight - Max+2 | HP - 0 | AP - 0 | Level - 15
Goblin Wizard's Armguard - z fake goblin king
Weight - 3 | HP - 1 | AP - 7 | Level - 15
Golden Goblin Armguard - z dwarf goblin king
Weight - 7 | HP - 2 | AP - 15 | Level - 30
Golden Goblin Hat - z thunder goblin king
Weight - 4 | HP - 1 | AP - 10 | Level - 30
Lizardman Gloves - z giant lizardman
Weight - 3 | HP - 0 | AP - 16 | Level - 25
Android Mask - z broken golem
Weight - 3 | HP - 1 | AP - 13 | Level - 25
Demon Hand - z superion
Weight - 6, Max-2 | HP - 3 | AP - 13 | Level - 15
Leather Wrap Shoes - z aneramon
Weight - 5 | HP - 6 | AP - 8 | Level - 15
Dark Lord Trousers = z lich
Weight - 16 | HP - 3 | AP - 25 | Level - 20
Palmpoa Shirt - z palmpow idol
Weight - 16 | HP - 4 | AP - 26 | Level - 25
Palmpoa's Helmet - z palmpow idol curse
Weight - 3 | HP - 0 | AP - 9 | Level - 30

Bronie

Goblin King's Rocket - z goblin king
typ - Rocket | Weight - 30 | Damage - 45 | Delay - 1100 | Clip - 4x4 | Level - 23
Goblin Commander's Club - z fake goblin king
typ - Sword ) | Weight - 10 | Damage - 14 | Delay - 339 | Clip - n/a | Level - 15
Golden Goblin Club - z dwarf goblin king
typ - Sword | Weight - 15 | Damage - 20 | Delay - 349 | Clip - n/a | Level - 30
Golden Goblin Launcher - z thunder goblin king
typ - Rocket | Weight - 32 | Damage - 55 | Delay - 1200 | Clip - 3x3 | Level - 30
Battle Axe - z giant lizardman
typ - Sword | Weight - 14 | Damage - 21 | Delay - 339 | Clip - n/a | Level - 30 | HP - 6
Shattered Iron - z broken golem
typ - Shotgun | Weight - 20 | Damage - 6 | Delay - 600 | Clip - 8x5 | Level - 30
Demon Bringer - z superion
typ - Sword | Weight - 12 | Damage - 20 | Delay - 350 | Clip - n/a | Level - 22 | HP - -5 | AP - -5
Odd Gun x 2 - z aneramon
typ - Revolvers | Weight - 15 | Damage - 47 | Delay - 400 | Clip - 5x8 | Level - 25
Wings of Catastrophe - z lich
typ - Kodachi | Weight - 16 | Damage - 17 | Delay - 290 | Clip - n/a | Level - 25
Palmpow Launcher - z palmpow idol
typ - Rocket | Weight - 28 | Damage - 45 | Delay - 1100 | Clip - 4x4 | Level - 25
Palmpow's Ice Blade - z palmpow idol curse
typ - Sword | Weight - 14 | Damage - 21 | Delay - 350 | Clip - n/a | Level - 30

____________________________________________________________

5.EXP ZA QUESTY


Level 0
3 rundy (prison 4)
- EXP: 440
Każda runda: 120 Exp
Ostatnia runda: 200 Exp, 25 Bounty.

Level 1
4 rundy (prison 5)
- EXP: 1,100
Każda runda: 200 Exp
Ostatnia runda: 500 Exp, 50 Bounty.

Level 2:
5 rund
- EXP: 3520 Exp.
Każda runda: 480 Exp
Ostatnia runda: 1600 Exp, 120 Bounty.

Level 3:
5 rund
- EXP: 7040 Exp.
Każda runda: 960 Exp
Ostatnia runda: 3200 Exp, 250 Bounty.

Level 4:
5 rund
- EXP: 14,080 Exp.
Każda runda: 1920
Ostatnia runda: 6400 Exp.

Level 5:
5 rund (prison 4)
- EXP: 22780 Exp.
Każda runda: 3820
Ostatnia runda: 12500 Exp.

Fake Goblin King:
1 runda
- EXP: 8000
Goblin King:
1 runda.
- EXP: 10000
Thunder Goblin King:
1 runda.
- EXP: 12,000
Dwarf Goblin King:
1 runda
- EXP: 12,000
Palmpoa Commander:
3 Rundy
- EXP: 17,600
Każda runda: 4,800 Exp.
Ostatnia runda: 8,000 Exp.
Superion:
4 Rundy
- EXP: 22,000
Każda runda: 4,000 Exp.
Ostatnia runda: 10,000 Exp.
Aneramon:
4 Rundy
- EXP: 22,000
Każda runda: 4,000 Exp.
Ostatnia runda: 10,000 Exp.
Lich:
4 Rundy
- EXP: 26,400
Każda runda: 4,800 Exp.
Ostatnia runda: 12,000 Exp.
Cursed Palmpow:
4 Rundy
- EXP: 26,400
Każda runda: 4,800 Exp EACH stage.
Ostatnia runda: 12,000 Exp.
Palmpow Idol:
4 Rundy
- EXP: 22,000
Każda runda: 4,000 Exp.
Ostatnia runda: 10,000 Exp.
Giant Lizardman:
3 Rundy
- EXP: 1320
Każda runda: 360 Exp.
Ostatnia runda: 600 Exp.
Golem:
3 Rundy
- EXP: 1660
Każda runda: 430 exp EACH stage.
Ostatnia runda: 800 Exp.

____________________________________________________________
6.OPIS BRONI

Broń palna

Gwiazdki prezentują przydatność broni na questach.

Pistolety(***)[średni zasięg] Nie są wcale takie złe, jak mogłoby się wydawać. Należy wiedzieć, jak ich używać. Trzeba strzelać małymi seriami ze średniego dystansu.
Rewolwery(****)[duży zasięg] Dobra broń na questy. Idealna do zabijania strzelających potworów.
SMG(**)[bliski zasięg] Raczej kiepski wybór. Najlepsze zastosowanie to strzelanie w grupki wrogów z małej odległości.
Rifle(****)[duży zasięg] Bardzo dobra broń. Idealna do zabijania każdego rodzaju wrogów na średnim lub dużym zasięgu.
Shotguny(*)[bliski zasięg] Najgorsza możliwa broń na questy. Nie używaj jej ani do walki, ani do szpanu bo to nie ma sensu.
Rakietnice(***)[średni/bliski zasięg] Trudna broń do opanowania. Najlepiej strzelać w grupki wrogów ze średniej odległości.
MG(*****)[bliski/średni zasięg]Powinieneś mieć ją zawsze przy sobie. Bardzo dużo pocisków(120) i duży damage.

Broń biała

Katana - Przydatne rzeczy: Bf, dbf (do blokowania i ataku)
flip cancel, wall cancel. Pamiętaj, aby nie używać massive, gdy nie wiesz co się z tobą stanie po zadaniu ciosu.

Plusy i minusy:
+ Można atakować wiele wrogów naraz
+ Można flipować npców
+ Blok
+ Duży damage
+ Massive z bloku

- Długi delay (mniej efektowne blokowanie bossów)
- Śrenio ciężkie
- Możesz zaatakować massivem przez przypadek. ( co często prowadzi do śmierci)
- Mało technik K-style przydaję się na questach.

Kodachi - Przydatne rzeczy: tak jak w przypadku katany.

Plusy i minusy
:
+ Mały delay
+ Szybkie cięcia ("speed slash")
+ Blok
+ Massive z bloku
+ Lepszy massive od katany ( nie chodzi o dmg, lecz o kontrolę nad postacią po zadaniu ciosu)

- Bardzo duża waga
- Mniejszy zasięg niż katana
- Nie można zrobić flip cancela, takiego jak kataną
- Mniej damage niz katana

Dagger - Przydatne rzeczy: Blokowanie bossów, szybkie i bezpieczne poruszanie się (dash+slash), wall post.

Plusy i minusy:

+ Bardzo mała waga
+ Swobodne poruszanie się
+ Najprostszy do blokowania bossów
+ Lungowanie, Elungowanie (może okazać się przydatne)
+ Dobry do trafiania wrogów wiele razy, pozostając w ruchu.

- Brak bloku
- Mały damage
- Bardzo mały zasięg
- Trzeba dużo czasu i skilla, aby opanowac Elunging.
___________________________________________________________

_________________
/\/uki.


Ostatnio edytowano Pt sty 22, 2010 9:46 am przez nukian, łącznie edytowano 1 raz

Cz sty 21, 2010 9:10 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N mar 18, 2007 12:17 pm
Posty: 359
Lokalizacja: Earth
Post Re: Quest Mode - Poradnik
Że też Ci się chciało. Sticky.

_________________
Nie chce mi się przeglądać działu Pomoc, używajcie reportów kk?


Cz sty 21, 2010 11:38 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: So mar 17, 2007 8:16 pm
Posty: 619
Post Re: Quest Mode - Poradnik
1. Połowa tych strategii jest przesadzona. Na superionie masz tyle miejsca że nie trzeba wcale go blokować. Na aneramonie spróbuj kiedyś w 4 osoby przelecieć przez most, wdupicie bo 4 osoby na tak małym terenie to za dużo. Będzie tam taki syf, będziecie na siebie wpadać, lurować na siebie moby itp. Na lizardzie wystarczy że 1 osoba zostanie na spawnie a 2 poleci na koniec rogala i będziecie do siebie na zmianę lurować bossa tak aby nie przygwoździł żadnego z was do zaułka. Do tego do większości z tych taktyk potrzebujesz ogarniętych ludzi. Na publiku z przypadkowymi tego nie zrobisz.
Na każdego bossa sprawdza się taktyka "wszyscy napierdzielają z MG" (np gobliny czy superion) lub "1 lata wokół bossa, reszta napierdziela" (na te trudniejsze typu aneramon, golem lub na nietypowej mapie).
2. Legenda: skąd ty wziąłeś te nazwy? Gram w Questy od kiedy zostały na ijji wprowadzone i nigdy nie słyszałem tych określeń.
3. Co do broni: odejmij 1 -3 gwiazdek od każdej broni prócz MG i Rifla jeśli gra się bossa. Na bossy liczy się tylko i wyłącznie total dmg.
MG: 240 pocisków * 18 dmg = 4320 dmg przy dobrym przebiciu (więcej hp odejmuje niż ap). Jeśli masz 2xMG to total dmg wynosi nawet ponad 8000.
Rifle maja trochę mniejszy ale za to mają zajebiste przebicie.
Wniosek jest taki że na bossy powinno się brać 2xMG ponieważ:
>mają największy total dmg.
>wystarczą 4 pouche żeby uzupełnić OBIE bronie = znów możesz zadać te 8k total dmg.
Na zwykłe questy można brać cokolwiek, chociaż i tak jest dobrze mieć MG i coś na długi dystans.
BTW
Jeśli uda mi się kumpla w końcu zwerbować na polskiego pserwa to mogę ci dodatkowo pokazać że w 2 osoby jest najwygodniej robić questy bo nie robi się burdelu i ma się wszystkie moby pod kontrolą.

_________________
Hacki do GunZa-->Have Fun ;)<--Hacki do GunZa


Pt sty 22, 2010 4:26 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: N lis 16, 2008 8:41 am
Posty: 54
Post Re: Quest Mode - Poradnik
@NekroSnajper

1. Taktyki wziąłem z poradnika Innovation ponieważ sam nie znałem żadnych oprócz tej na Aneramona (może dlatego, że często grałem z "noobami" lub sam). Większość taktyk jest po to, aby zabić bossa w jak najkrótszym czasie.
2. Były w oryginalnym poradniku, więc je opisałem.
3. No fakt jeśli chodzi o bossy to tylko Mg i rifle, ale to są oceny uniwersalne.
Btw Ja się bez rifla nigdzie nie ruszam :]

W 2 osoby najwygodniej... zgadzam się, lecz ta druga osoba musi być "pro".
Jedyną osobą z którą dobrze mi się grało we dwójkę to postać o nicku PlusMinus.
O klanach już nie wspomnę....

PS Zacznę grać w Niedzielę na tym "polskim pserwie" :)

_________________
/\/uki.


Pt sty 22, 2010 7:12 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: So mar 17, 2007 8:16 pm
Posty: 619
Post Re: Quest Mode - Poradnik
To czy druga osoba jest pro nie ma znaczenia. Jak potraficie to wygracie, jak nie to dupa. Poszczęści się następnym razem. Jeśli ktoś jest prosem to poradzi sobie na każdym queście sam. Chodziło mi tylko o wygodę.
Co do szybkości taktyk: najszybsze są te które ja podałem :) Albo wszyscy wala na pałę albo 1 osoba luruje, reszta wali. Nie ma podziału na dodatkowe osoby które stoją na głowie bossa, odciągają miniony itp. Po prostu wszyscy napierdzielają (osoba lurująca bossa też. Taką osoba po prostu powinien być ktoś, kto gra lepiej od innych i potrafi jednocześnie strzelać i uciekać). Tak na marginesie: na PLGunZie mozna grać questy na 8 osób. Syf się robi jakich mało (zwłaszcza na thunderze i dwarfie) ale fajnie się gra w takich warunkach :D
W niedzielę zagrasz ze mną ]:->

_________________
Hacki do GunZa-->Have Fun ;)<--Hacki do GunZa


Pt sty 22, 2010 7:35 pm
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron