Cóż , w gunzie nie ma raczej skomplikowanych hitboxow .. sa tylko 2.

Na diagramie obszar 1 ukazuje zasięg heda, gdzie 75 % obrażeń kierowane jest na HP i 25 % na AP. Hedy są preferowane z powodu, iż pozbawienie wroga HP to twój główny cel.
Obszar 2 reprezentuje części ciała, gdzie obrażenia od broni rozkładane są po 50 % na HP i AP.
AP sumują sie dla ogólnego wyniku , czyli nie jest ważne co załozysz zawsze jest taki sam dmg. Np jak ktos ma buty co daja 10 ap i nic wiecej to jest to samo gdyby mial armor co ma 10 ap i nic wiecej (mam nadzieje ze zrozumiale napisane;p)
w podsumowaniu :
1. Najlepiej jest dobierać eq wg. takiego schematu
buty->rękawice->spodnie->(czapka)->armor
2. Trafienie w głowe zabiera 75% hp i 25% ap, a hit w ciało 50%hp i 50%ap zadawanych obrazeń
3. Jeżeli obrażenia równają się liczbie nieparzystej ubywa mniejsza ilość życia a odbierane są dodatkowe punkty AP.
opracowane przez Achuke i Kolosa na podstawie tutka z gunzfactor.com
_________________
dopelfish^ napisał(a):
Gdyby Achuke jedną ręką robiłby solo 65 + walczył z najlepszymi graczami Gunza, a drugą ręką tłumaczyłby "Potop" Sienkiewicza na jakiś dialekt afrykański, wtedy _może_ byłby przeciętniakiem =/